søndag 18. august 2013

En ekte drømmemail


Ja, vi elsker når leserne elsker bøkene våre.... 
OBS: Vi gir bort gratis bøker til noen av våre følgere i bunnen av dette innlegget. 

Å drive et forlag har mange gleder - romaner skal letes opp i fjerne eller nære verdenshjørner, de skal overlates til kyndige oversettere med bankende hjerte, de skal nennsomt språkvaskes, kyndig trykkes og kjøres ut til bokhandlere i hele vårt langstrakte land. Alle ledd utføres med et skinnende håp om at den som til slutt sitter med boka mellom hendene skal like den, akkurat slik som oss. Da vi forleden dag fikk en kjærlig formulert mail fra Elin hos Notabene Bryne, som hadde lest de aller tre første titlene våre, var det ikke fritt for at vi sto litt i stolene våre. Bøkene våre! Babyene! De er der ute nå! Og leserne elsker dem! 

Derfor blir vi simpelthen nødt til å dele det den bokelskende Elin skrev til oss: 




Elin om boka Bringebærpiken:
- Egentlig liker jeg ikke slike bøker tenkte jeg, da jeg starta på denne, men oi så kjekk den var. Jeg fikk plutselig lyst til å reise både til New York, Paris og London. En superkoselig, humoristisk og lettlest bok som jeg er sikker på at mange vil like, spesielt de som liker Sex og singelliv og Shopoholiker-bøkene. Jeg tror også at de som har lest FiftyShades triologien og Crossfiretriologien vil like disse. Dette var ei bok til å bli glad av. 







Elin om boka Parfymehagen:
- Jeg har tidligere lest Mens vi venter på Robert Capa, så det var gøy å finne ham igjen i denne boka. Boka har det meste: historie, drama, spenning, ufyselige mennesker, en god historie,et bra plot - samtidig som den er lettlest og en drives fremover i historien. Det er alltid kjekt å lese bøker som en ikke har spesielle forventninger til, for da blir en nesten alltid positivt overraska.








Elin om boka Torsdager i Parken av Hilary Boyd:
- Mens jeg leste denne, ville jeg at hun skulle gå fra ektemannen. Tenk å leve med noen så lenge, og når virkelige problemer dukker opp til overflaten, så kan det ikke snakkes om.Jeg har selv foreldre som nærmer seg 60, og som har levt hele sitt voksne liv sammen. En bok som tar opp et tema som er vanskelig. Hvordan gå fra et menneske som du har delt hele livet med? Hvordan skille mellom å elske en person og vanen det har blitt å leve sammen med denne personen. Hvordan starte på nytt når en nærmer seg 60? En fin bok som jeg tror at mange vil få glede av.


Lik Apropos Forlag på Facebook

HURRA! Vi gir bort bøker...
Hvilke bøker har du lest i det siste og virkelig likt? Send oss en mail på aproposforlag@gmail.com og skriv en setning eller to om hvilken og hvorfor.Tre av dere skal jammen få en gratis bok i posten som takk for hyggelig mail. Skriv gjerne hvilken av de tre bøkene over du har aller mest lyst på (og ikke har fra før av, naturligvis). 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar